reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Maria Modrovichova

Maria Modrovichova

Bloger 
  • Počet článkov:  105
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pyta vela jest Zoznam autorových rubrík:  BAI heart NYCSloh z prázdninSúrodenci HyčkovciSúkromnéNezaradené

reklama

Súrodenci Hyčkovci

Kilečko bačiek

Maria Modrovichova

Kilečko bačiek

Otupno je človeku, niekedy. Ja sedím v New Yorku, môj kamarát Vlado sedí, opustený, v Petržalke. Aby nám nebolo smutno, vymieňame si priateľské pohladenia a posielame si darčeky.

  • 27. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 682x
  • 11
Marek

Maria Modrovichova

Marek

Som taký tuctový chalan. Vlastne už asi muž. Nie som síce veľmi spoločenský, ale pravidelne sa zúčastňujem krúžku mladých modelárov. Tomuto hobby sa venujem takpovediac náruživo a venujem mu maximum svojho voľného času. Musím sa pochváliť, že sa mi moja iniciatíva oplatila. Zvolili ma totiž za predsedu sekcie bojových lodí.

  • 21. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 487x
  • 41
Marika

Maria Modrovichova

Marika

Sama niekedy rozmýšľam nad tým, čo to presne je, čo ma robí takou výnimočnou. Niežeby som bola nejaká pekná, teda niežeby som nebola, ale rozhodne nie som nejaká ordinárna kráska. Nie som žiadna tuctová bábika a zakladám si na tom. Som taká láska na druhý pohľad. Ale potom až na smrť.

  • 20. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 891x
  • 53
reklama
SkryťZatvoriť reklamu