reklama

Moja odpoveď na tvoju otázku, milá A.

otázku zložitú dala si mi, a ja hútam nad sashimi čo ti poradiť, aby nechcelo sa ti tak veľmi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (31)

nič svetoborné ma nenapadáno nebola by som rada, keby si si myslela, žesa tak ľahko vzdám.tak poďme pekne vedecky,rozobrať ten problém etický:„ako nej--ať ked človeku sa žiada.“presťahovať muža svojho na tvoju momentálnu adresupomohlo by očistnému procesu.druhá možnosť, ktorá sa ponúkaje nechať sa zbaliť od nejaho drúkaa naveky prejdú ťa chute smilné.snáď.a potom samozrejme, možnosť trochu drastickáno viac než účinná a navyše praktická:otehotnieť a so záväzkom v bruchu zbaviť sa temných myšlienoka žiť šťastne (a zadane,) až kým…keďže poznám ťa však viem, že zatiaľ neponúkla som riešenieúčinné.vo finále preto navrhujemnavštíviť afrického či iného šamanaktorý v očistnom delirickom tancipopletenú hlavu ti narovná.*A. súhlasila so zverejnením časti našej súkromnej korešpondencie s nádejou, že nájdené riešenie pomôže aj iným s podobným problémom.

Maria Modrovichova

Maria Modrovichova

Bloger 
  • Počet článkov:  105
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pyta vela jest Zoznam autorových rubrík:  BAI heart NYCSloh z prázdninSúrodenci HyčkovciSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu